.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت توجه فرماندار به اولویت های اساسی در نوشهر

ذرحالیکه کمتر از یک ماه از انتصاب پاسدار محمدعلی قمی اویلی به عنوان فرماندار جدید شهرستان نوشهر نمی گذرد که وی در اولین دستور اداری اش به مدیران دستگاههای اجرایی منطقه از آنان خواست به خاطر رعایت حفظ حجاب و عفاف در محیط کار در اسرع وقت نسبت به تفکیک جنسیتی کارکنان زن و مرد ادارات تابعه شان اقدام جدی نمایند.

این تصمیم فرماندار نوشهر در حالی طی نامه رسمی به شماره 2/6/5317/1/8651 و تاریخ 17 مرداد امسال به روسای ادارات و نهاد های اجرایی ابلاغ شده که هنوز بسیاری از مشکلات اساسی نوشهر از زمان فرمانداران قبلی پابرجا مانده که برای حل آن خود نیازمند عزم جدی و اهتمام ویژه می باشد.

رشد گرانی - نرخ بالای بیکاری - کندی روند طرح ها و پروژه های مورد مصوب سفرهای دور اول تا سوم ریاست جمهوری مانند راه دسترسی آسان نوشهر به کجور از جمله این موارد است .

آقای فرماندار درست است که عفاف و حجاب موجب تضمین حفظ نظام - اجتماع و خانواده است ولی هرگونه تصمیم گیری های مهم در حوزه حساس فرهنگی مانند طرح تفکیک جنسیتی نیازمند عزم جدی و ملی مدیرت کلان کشور و تعامل بسیار نزدیک سران سه قوه و شرایط مساعد افکار عمومی در سطوح مختلف جامعه است .

باید قبول کرد برخوردهای مقطعی و سلیقه ای درزمینه برخورد با معضلات قرهنگی هیچ گاه جوابگو نبوده و نتیجه معکوس داشته است. آقای فرماندار کارفرهنگی در حوزه عفاف و حجاب ترزیقی - بخشنامه ای - دستوری و تحمیلی نبوده و نخواهدبود و استفاده از قدرت در انتقال مفاهیم ارزشی و فرهنگی به جامعه بی نتیجه است .

باید اذعان داشت ادای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه زمانی موثر است که با اقبال عمومی اکثریت جامعه و نمامی بزرگان و دلسوزان و کارگزاران نظام کشور روبرو شود. طبق گفته آقای احمدی نژاد همه مسوول صیانت و رشد فرهنگ هستیم و هر رفتاری که در جامعه دو دلی و دو دستگی و فاصله بیاندازد مورد تایید دولت نیست.

همگان مطلع هستند زنان در تمامی عرصه ها حضور فعال و با نشاطی دارند و زنان در مقابل مردان نیستند بلکه مکمل یکدیگرند. اما با این نظر که حضور زنان در محیط کاری که مردادن نیز حاضر هستنددچار فضای غیر اخلاقی می شوذ مخالفیم .

چون به تجربه ثابت شده زنان هرجا که حضور داشتند فضای محیط کاری آنجا نیز فضای اخلاقی بوده و خریم ها حفظ شده است . بدون تعارف باید قبول کردکه در دهه های گذشته برخوردهای قهر آمیز و غیر اصولی و احساسی و شتاب زده با مبحث حجاب و عفاف در دراز مدت مشکلات فرهنگی جامعه را تشدید کرده و آن طوری که مصادیق دلخواهمان را خواستیم در جامعه اعمال کنیم به اهداف مد نظر مان نرسیدیم.
حسن خزایی پول- خبرنگار شمال نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بیژن 25 مرداد 1390
نگارنده محترم , وقتی یکی با توجه به اینکه میدونه شنا بلد نیست و عاشق دریاهم باشه , وقتی ببرنش دریا و ازش بخوان که به اب بزنه . میره قسمت کم عمق و تنشو خیس میکنه و سری هم زیر اب میبره و گاهآ با ادای شناگرها یک تکونی هم به خودش میده که انانی که در ساحل به تماشا ایستادن, بفهمونه که شنا بلده ولی نمیره جلوتر . و قافله از اینکه همه فهمیدند که طرف چیزی از شنا بارش نیست و داره ادا در میاره ,و همان سکوت مصلحتی همیشگی؟؟؟؟؟؟
اره اقای خزایی , ایشان فرماندار نظامیند و مصلحتی بر مسند حاکمیت این شهرستان محروم تکیه زده اند . خاوری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.658 seconds.